Beni İkna Et programı 4 haziran 2011 izle

Beni İkna Et programı 4 haziran 2011 izle, Beni İkna Et programı 04 06 2011 izle , Beni İkna Et programı seyret

Ünlülerin özel hayatı olur mu?
Galatasaray Üniversitesi’nden Akın, Beril, Mehmet Fatih ve Sabancı Üniversitesi’nden Gökçen, Bahri, Büşra karşı karşıya geliyor. Münazara sanatının en iyileri, “Ünlülerin özel hayatı olur mu?” sorusunu tartışıyor.

Jüri üyeliğini Ersin Erkan ve Mesut Yar’ın yaptığı Beni İkna Et’in bu haftanın konuğu magazin dünyasının çok yakından tanıdığı bir isim Ömür Varol olacak.

Sunuculuğunu Yunus Günçe’nin, jüri üyeliğini Ersin Erkan ve Mesut Yar’ın yaptığı program, üniversitelerin en başarılı 16 münazara takımını karşı karşıya getiriyor. Heyecan dolu yarışmada, her hafta 2 ekip kıyasıya tartışıyor ve dolu dolu geçen 16 haftanın sonunda şampiyon belirleniyor.

0 yorum:

Yorum Gönder